DSM Dyneema heeft een missie: 
verbeter het niveau van de customer journey, de bedrijfsprestaties en verhoog de omzet. Mission Zero 500.

  • DSM Dyneema
  • juni 2018
  • industrie
  • campagne, digital, visual identity

Aanleiding

DSM Dyneema start een intern klantgerichtheidsproject. Het doel van de campagne is om de bedrijfsprestaties te verhogen en de customer journey te verbeteren. DSM Dyneema start daarom een missie met heldere doelen: ZERO complaints, ZERO detractors, ZERO incidents. Het resultaat leidt tot een beoogde omzetstijging van 500 miljoen. Mission Zero 500.


Strategie

We willen DSM Dyneema medewerkers informeren, motiveren en activeren. We creëren draagvlak om de beoogde gedragsveranderingen te bewerkstelligen. Hoe krijgen we dit voor elkaar? De communicatie loopt niet top down, maar bottom up. Bij een missie zijn saamhorigheid en kameraadschap de belangrijkste waarden. De centrale boodschap luidt dan ook: We doen het samen, we are in this together.

 

Resultaat

We ontwikkelden een aansprekende boodschap (storytelling) en krachtig visual identity design met een vette knipoog naar de ruimtevaart. Onderdeel hiervan zijn iconen, infographics en interne social media uitingen. Mission Zero 500 werd in de organisatie letterlijk gelanceert met een pakkende animatie. 

Objectives logo

Perron 9 design x strategy
Stationsplein 27
6221 BT, Maastricht

Instagram
Facebook

Stay in touch!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.