Heerlijkheid Breust
Spijs de hongerigen, laaf de dorstigen

Is het een kroeg, een brasserie of een restaurant? Branding voor een heerlijkheid.

Services
Positionering

Visuele identiteit
Digital design
Illustratie
Messaging

Project partners
Pascal Panis
Janine den Hartog

Sector
Hospitality

Uitdaging

Heerlijkheid Breust is van gezellig biercafé uitgegroeid tot een centrale plek waar gegeten en gedronken wordt. De (hoofd)boodschap is daarom niet (meer) helder. De doelgroep heeft zich verlegd naar een ander publiek. We willen het karakter van HB in woord en beeld vangen en overbrengen. Authentiek, persoonlijk en ongedwongen. Met een flinke dosis humor. Onderscheidend. 

 

Strategie

We profileren Heerlijkheid Breust niet als kroeg, niet als brasserie, niet als eetcafé … Maar als een heerlijkheid: Een ontmoetingsplek waar mensen in een ongedwongen sfeer van het goede van het leven komen genieten. Hoe doen we dat: We trekken parallellen met de rooms katholieke kerk. Dit doen we met humor en lichte (zelf)spot. 

HB ligt pal naast de Sint Martinuskerk in Breust-Eijsden. Sint Martinus schonk de helft van zijn mantel aan een verkleumde medemens. Deze barmhartige gedachte van delen is de basis voor onze centrale boodschap. 

Spijs de Hongerigen en laaf de Dorstigen. Met deze smakelijke opdracht zijn wij hier op aarde. 


Design

Een nieuwe visuele stijl voorziet het nieuwe communicatieconcept van
 een vleug humor. De heerlijke illustraties zijn van de hand van Janine den Hartog.

More coming soon ...

We horen graag van je!

Bezoek

Avenue Céramique 220

6221 KX  Maastricht



perron 9

Wil je op de hoogte blijven van onze projecten?

Stay in touch!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.