Wij zorgen voor duidelijkheid. Over doelstellingen. En de weg ernaartoe. Wij brengen unieke kansen, onbenut potentieel en soms ongemakkelijke waarheden aan het licht. En creëren de voorwaarden om in de toekomst succesvol te zijn.
In dit proces verzamelen we alle inzichten over het merk en zijn publiek, stellen we vragen, ontdekken we dingen en combineren we wat waar is met wat er gaat komen. We bepalen de persoonlijkheid en kernwaarden en maken het merk klaar voor de toekomst. We helpen het merk zich te onderscheiden van concurrenten. We maken er niet zomaar een merk van, maar hét merk. We helpen bedrijven hun plaats in de markt te vinden en zich te concentreren op hun sterke punten. Samen maken we duidelijk waarom klanten bij hen moeten kopen en niet bij de concurrentie.
Een bedrijf dat zich midden in een groei- en transformatieproces bevindt, kan wel eens het overzicht over al zijn merken, submerken en productmerken kwijtraken. Wij controleren de bestaande merkarchitectuur, scheppen duidelijkheid en brengen met geschikte modellen structuur in de organisatie.
De wereld zit vol met merken. Sommige zijn goed, andere minder goed. Wij helpen bedrijven om er één te worden. Een merk dat opvalt. Dat het verschil maakt. En dat zijn klanten op een heel persoonlijke manier benadert.
Sterke merken hebben sterke namen. Namen die ons dagelijks begeleiden. Namen die we meteen herkennen. Namen die deel gaan uitmaken van onze taal. Ze hebben een blijvende invloed op de merkidentiteit en positionering. Ons naamgevingsproces houdt rekening met dit alles en nog veel meer. Met creatieve, taalkundige, culturele en juridische knowhow ontwikkelen we naamvoorstellen, evalueren we deze uitgebreid, ondersteunen we bij de selectie en begeleiden we het due diligence-proces.
Herkend en herkend worden is het allerbelangrijkste voor elk merk. In een steeds snellere wereld vol visuele prikkels beslissen mensen in een fractie van een seconde of ze wat ze zien leuk vinden. Of juist niet.
Als merken erin slagen om onderscheidend en vertrouwd te klinken, dan hebben ze wat wij 'verbale identiteit' noemen: een uniforme taal - tone of voice - die als een rode draad door de hele communicatie loopt. Authentiek, begrijpelijk, gewoonweg coherent.
We vertalen de inzichten uit de strategie naar unieke campagnes die de naamsbekendheid en klantbinding vergroten. Op het web, in sociale media, video's en offline media.
We horen graag van je!
Bezoek
Avenue Céramique 220
6221 KX Maastricht
perron 9
Wil je op de hoogte blijven van onze projecten?