Petpol is een online dierenapotheek met uitsluitend door dierenartsen geselecteerde en goedgekeurde producten.

  • Petpol
  • branding, copywriting, strategie, visual identity

POSITIONERING
De online markt voor vrije diergeneesmiddelen, dieetvoer, voedingssupplementen en verzorgingsproducten is groot. Er zijn online dierspeciaalzaken in alle soorten en maten, variërend van klein en amateuristisch tot groot en schreeuwerig. In deze markt wil Petpol een unieke, eigen positie innemen.

Uitgangspunt voor positionering is positieve gezondheid
Focus op het fit en gezond houden — van je dier en alles wat je daar zelf aan kunt bijdragen. De nadruk ligt op preventie en het tegengaan van klachten (met speciaal voer, supplementen en diergeneesmiddelen). 

Merkbelofte
De merkbelofte is tweeledig: de producten van Petpol houden je dieren fit of maken je dieren opnieuw fit. Dat op zich maakt de dierenbezitter al blij, maar ook de manier waarop ze bij Petpol makkelijk, direct en voordelig alles kunnen bestellen maakt ze blij. We zorgen dus voor fitte dieren en blije baasjes. In de corporate communicatie benoemen we beide perspectieven.

 

Petpol
Fitte dieren, blije baasjes

PAYOFF

Merklading
We geven informatie over positieve gezondheid. Thema’s zijn: hoe verzorg je je dier goed, hoe maak je hem beter als hij iets heeft, welke producten bieden we aan en hoe gebruik je onze producten.

 

More to come ...
We zijn volop aan de slag voor Petpol en laten snel meer zien.

Meer weten? 
Bel Guido, 06 24 73 67 54

Perron 9 design x strategy
Stationsplein 27
6221 BT, Maastricht

Instagram
Facebook

Stay in touch!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte.