Uitdaging
De huidige merkidentiteit sluit niet langer aan bij de ambitie en het potentieel van @Mens, wat vooral merkbaar is op de website, die fungeert als het centrale communicatiemiddel. Er is een dringende behoefte aan een vernieuwde communicatiestrategie. @Mens heeft de intentie om zich specifiek te richten op directieleden en leidinggevenden, en dit vergt een heroverweging van onze marktpositie.
@Mens blijft evolueren.
We hebben een duidelijk beeld van waar we op dit moment willen zijn, maar waar willen we over vijf jaar staan? Hoewel de ambitie duidelijk aanwezig is, is het pad naar die ambitie nog niet volledig uitgestippeld. We streven naar groei, maar moeten nog bepalen of dit in termen van kwantiteit of kwaliteit zal zijn. De nieuwe merkstrategie biedt de flexibiliteit om deze doelen te realiseren en is geschikt voor het ontwikkelen van duurzame communicatieoplossingen.
Vertaalde deze strategie naar een heldere positionering en propositie: fit to fly
Oplossing
Herpositionering en profileren.
We hebben ons voor het merkverhaal laten inspireren door de nieuwe esthetiek van het complex en de unieke locatie aan Geusseltpark, met flamboyante kleuren en eclectische texturen die speelsheid en toegankelijkheid oproepen.
Het nieuwe woordmerk is geïnspireerd op zowel de architectuur van het gebouw als de natuur in het park.
De ontwikkeling van de naam van het project is gebaseerd op een spel met de naamgever van de locatie. Het legde de basis voor de verdere succesvolle enscenering. De bijbehorende fotografie vertaalt de dualismen die door het concept van de gevel zijn ontstaan door de nadruk te leggen op licht en schaduw. Alle communicatiemaatregelen richten zich precies op wat als absoluut essentieel in het project was ingebakken: de exclusieve perspectieven.
Het exclusieve uitzicht op het park.
Meer projecten
We horen graag van je!
Bezoek
Avenue Céramique 220
6221 KX Maastricht
perron 9
Wil je op de hoogte blijven van onze projecten?