Fabs Visuele identiteit voor de meest flexibele aanbieder van zakelijk advies en financiële services.
Client Fabs — Services Naming Visual identity
Strategie Fabs is jong, is flexibel en heeft een hands on aanpak. Die aanpak is te verdelen in denken (advies) en doen (ondersteuning). Samen met de opdrachtgever bedachten we een nieuwe naam. Financiële en zakelijke services, dat is het aanbod. Deze services bestaan uit zowel advies als administratieve ondersteuning. Financial + business services = Fabs.
Design Fabs adviseert en ondersteunt, is direct, persoonlijk en open. We maakten een F-symbool dat staat voor de belangrijkste eigenschappen van Fabs. De twee pijlers van het beeldmerk symboliseren denk en doen, op een open en persoonlijke manier. Het beeldmerk is tevens een verwijzing naar valutasymbolen als de Euro en vroegere Nederlandse Florijn. Het resultaat is een identiteit met persoonlijkheid en karakter die Fabs in woord en beeld op een onderscheidende manier in de markt zet.
Wil je meer weten over dit project? Bel René, 06 22 64 14 29