AANLEIDING
Het Sphinxkwartier in Maastricht is vooral gekend als (historisch) industrieel gebied. Een gebied dat wordt herontwikkeld, met uitgaan, groen, cultuur en diverse ondernemingen. Maar... Je kunt er ook wonen! Het wordt zelfs een hele speciale plek om te wonen. Voor iedereen die in een stadse omgeving wil wonen. Een plek waar altijd iets te beleven is. Dat gaan we communiceren. Met een pakkend creatief concept en een krachtige visuele identiteit.
STRATEGIE
Kenniswerkers, gezinnen, young professionals, expats en senioren, een zeer brede doelgroep. Een manier om de brede doelgroep aan te spreken. Een creatief thema dat is toegespitst op ‘het wonen’ en de woningen:
Voor jonge mensen van alle leeftijden
Hoe geven we vorm aan het thema? We brengen de brede doelgroep in beeld door middel van portretten. Eigen gezichten, eigen verhalen, eigen mensen. Authenticiteit is het uitgangspunt. In beeld koppelen we huisnummers aan mensen. Het nummer kan de leeftijd of 'gevoelsleeftijd' van de betreffende persoon zijn. Achterliggende gedachte: Het maakt niet uit hoe oud je bent, als bewoner van het Sphinxkwartier blijf je jong van geest. Als bewoner ga je mee in de bruisende ontwikkeling van het Sphinxkwartier. Zo leggen we de link tussen wonen, leeftijd en mensen. Plus we mixen diversiteit in doelgroepen met diversiteit in leeftijden.
Mogen wij aan u voorstellen: